در این وبلاگ نحوه استفاده کارایی و سنجش ها ی سمعک را ببینید

محل لوگو

 عملکرد شنوایی عادی سمعک زیمنس


زیمنس یک تولید کننده سمعک آلمانی است که در سال 1847 در برلین تاسیس شد. اگرچه این شرکت به عنوان تولید کننده ابزار تلگرافی آغاز به کار کرد ، اما زیمنس از سال 1877 شروع به تمرکز بر روی ابداع ابزارهایی برای بهبود زندگی افرادی که شنوایی ندارند ، کرد. تلفن. اولین ابزار شنوایی آنها یک گیرنده تلفن تقویت شده بود. این نوآوری با اولین سمعک زیمنس در 1913 ، اولین سمعک پشت گوش در 1959 و اولین سمعک گوش در 1966 ادامه یافت. که قیمت سمعک زیمنس بسیار مناسب است. در سال 2014 ، زیمنس binax را معرفی کرد ، اولین سمعک بهتر از شنوایی طبیعی عمل کنید.

در سال 2015 ، زیمنس با Signia ، مارک جدید سمعک ، تحت همان شرکت مادر ، Sivantos Group مارک تجاری شد.

Signia شامل فناوری ابتکاری توسعه یافته از طریق دکتر ولدبیگی ، از جمله عناصر فناوری Primax است. برای این مارک دوگانه با Signia ، گروه Sivantos امیدوار است "ضمن ایجاد ارزش های نوآوری و کیفیت تکنولوژیکی زیمنس ، برندی را تولید کند که از لحاظ انسانی و شخصی بیشتر باشد."

بیناکس موضوع دو مطالعه مستقل بود که توسط دانشگاه شمال کلرادو و مرکز شنوایی دانشگاه اولدنبورگ انجام شد. نتایج نشان می دهد افرادی که کم شنوا هستند و از binax زیمنس استفاده می کنند در شرایط چالش برانگیز صدا - مانند رستوران های شلوغ - بهتر از افراد با شنوایی طبیعی بهتر می شنوند. binax زیمنس به فناوری بی سیم e2e مجهز است که شنوایی دو گوش را از طریق یک شبکه میکروفن هشت (چهار در هر سمعک ، که به صورت بی سیم داده های صوتی را به اشتراک می گذارد و متعادل می کند) شبیه سازی می کند.

binax همچنین به ویژگی های جدید و پیشرفته ای مجهز شده است که شامل موارد زیر است: تمرکز گفتاری فضایی که باعث بهبود تشخیص گفتار در برابر سر و صدای پس زمینه می شود. eWindScreen binaural ، که باعث تعادل صدا بین گوش در محیط های بادی می شود. و وضوح صدا با وضوح بالا ، که کیفیت واضحی از صدا را ارائه می دهد.

 

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما